wtf cat. wtf.. I thought it was going to be another stupid cat picture but its actually funny. WTF
Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

wtf cat

wtf

Tags: WTF
  • Recommend tagsx
+29
Views: 79323
Favorited: 86
Submitted: 08/04/2009
Share On Facebook
Add to favorites Subscribe to lazytownhaha E-mail to friend submit to reddit

Comments(87):

[ 87 comments ]

Show All Replies Show Shortcuts
Show:   Top Rated Controversial Best Lowest Rated Newest Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
User avatar #43 - shadows (08/26/2009) [-]
I thought it was going to be another stupid cat picture but its actually funny.
User avatar #32 - SquishyOnIce (08/20/2009) [-]
I think this is the first lolcat gif/pic that actually made me laugh xD
User avatar #38 - Xcloosivo (08/21/2009) [+] (1 reply)
That's obviously a horse.
User avatar #52 - xxXZOMBIEXxx (08/30/2009) [+] (1 reply)
the wtf blanket, get one and ruin ur sex life today!!!!
#16 - darkcrier **User deleted account** (08/06/2009) [-]
he has a porn mustache
User avatar #35 - mrbigglesworth (08/20/2009) [-]
hes got a little stache goin on there lol
#26 - anonymous (08/11/2009) [+] (4 replies)
GIVE ME A THUMBS DOWN!! I WANNA C HOW LOW I GET!!!
#33 to #26 - jmbraze **User deleted account** (08/20/2009) [-]
lol epic fail
User avatar #70 - TOfanman (09/02/2009) [-]
It gets funnier the more I watch it. First was heh. Then haha. Then lol. the rofl, and so on.
#22 - anonymous (08/07/2009) [+] (1 reply)
You all suck cock.
User avatar #31 to #22 - Vegeto ONLINE (08/20/2009) [-]
Guess you suck more cock then anyone else who sucks cock
User avatar #78 - slapintheham (09/02/2009) [-]
damn mice theys plain tricks
User avatar #66 - Mr waffles (09/02/2009) [-]
i like waffles :D
#64 - evilwoolf (09/01/2009) [-]
Hey Guys! I found diabeetus cat!
User avatar #62 - Coca Cola (09/01/2009) [-]
the wtf blanket come in 3 designer colors
#86 - anonymous (12/05/2009) [-]
gotta love this cat. i want it
0
#83 - yesitsme has deleted their comment [-]
#75 - crazyalex **User deleted account** (09/02/2009) [+] (1 reply)
Thumbs up if you like this pic
#76 to #75 - anonymous (09/02/2009) [-]
to bad its a gif
#54 - anonymous (08/30/2009) [+] (1 reply)
Those god damn fat cats in washington with their filet mignons and hatred of external nuiscances
0
#29 - anonymous Comment deleted by lazytownhaha [-]
#20 - anonymous (08/07/2009) [-]
this cat is awsome !!!!
#19 - anonymous (08/07/2009) [-]
that pussie should shave
[ 87 comments ]
Leave a comment
 Friends (0)