x
Click to expand
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
User avatar #8577 - ied (07/10/2014) [-]
sell me that dragon before i turn mine into that stage
what do you want?
User avatar #8578 to #8577 - lyraheartstrings (07/10/2014) [-]
What I want is more than what you'll pay!
User avatar #8570 - ied (07/10/2014) [-]
sell me that damned dragon
User avatar #8571 to #8570 - lyraheartstrings (07/10/2014) [-]
I need it!!
User avatar #8572 to #8571 - ied (07/10/2014) [-]
you dont
it doesnt go with your items
User avatar #8573 to #8572 - lyraheartstrings (07/10/2014) [-]
I collect cool items, it's cool

It goes with them
User avatar #8574 to #8573 - ied (07/10/2014) [-]
ugh
User avatar #8575 to #8574 - lyraheartstrings (07/10/2014) [-]
giv me the stuff so I can grow my item dragon plz

then they will go together even more
User avatar #8576 to #8575 - ied (07/10/2014) [-]
no i need 3 damned dragons
then im done with dragons and cats
User avatar #8552 - ied (07/03/2014) [-]
too much time on your hands
User avatar #8553 to #8552 - lyraheartstrings (07/03/2014) [-]
accept friend
User avatar #8554 to #8553 - ied (07/03/2014) [-]
No
User avatar #8555 to #8554 - lyraheartstrings (07/03/2014) [-]
But why? We'll be the best
User avatar #8556 to #8555 - ied (07/03/2014) [-]
I can't.
User avatar #8557 to #8556 - lyraheartstrings (07/03/2014) [-]
Sure you could've
User avatar #8558 to #8557 - ied (07/03/2014) [-]
can i buy some of your items though
User avatar #8559 to #8558 - lyraheartstrings (07/03/2014) [-]
Doubtful because I only collect items I like, but you can offer I suppose
User avatar #8560 to #8559 - ied (07/03/2014) [-]
i just want damned dragon
User avatar #8561 to #8560 - lyraheartstrings (07/03/2014) [-]
I overpaid so much for that lol
User avatar #8562 to #8561 - ied (07/03/2014) [-]
come on
User avatar #8563 to #8562 - lyraheartstrings (07/03/2014) [-]
Offer on it I guess
User avatar #8564 to #8563 - ied (07/03/2014) [-]
what offer though
User avatar #8565 to #8564 - lyraheartstrings (07/03/2014) [-]
do you have any duped supers?
User avatar #8566 to #8565 - ied (07/03/2014) [-]
i dont
User avatar #8567 to #8566 - lyraheartstrings (07/03/2014) [-]
Well if you can get me a sapphire or fab I'd be happy
User avatar #8568 to #8567 - ied (07/03/2014) [-]
i am not paying that
User avatar #8569 to #8568 - lyraheartstrings (07/03/2014) [-]
I'm just gonna keep it. It's neat as hell
#8550 - fables (07/03/2014) [-]
**fables rolled image**
did you finally kill alice and your dolls?
User avatar #8548 - ied (07/01/2014) [-]
sell me that damned dragon please
User avatar #8549 to #8548 - lyraheartstrings (07/01/2014) [-]
Nooooooooo

Sell me all the stuff to make an item dragon please
#8546 - fables (06/28/2014) [-]
**fables rolled image** daily #selfie
#8547 to #8546 - lyraheartstrings (06/28/2014) [-]
**lyraheartstrings rolled image**
#8542 - fables (06/22/2014) [-]
**fables rolled image** #selfie
User avatar #8539 - fables (06/04/2014) [-]
daily reminder that your dolls are ****
User avatar #8540 to #8539 - lyraheartstrings (06/04/2014) [-]
Daily reminder my items are better than yours
User avatar #8529 - dylanweber (06/03/2014) [-]
You're never on Skype
User avatar #8530 to #8529 - lyraheartstrings (06/03/2014) [-]
Yeah I never really do anything on skype lol
User avatar #8532 to #8531 - lyraheartstrings (06/03/2014) [-]
Grad party in a few days!!! w00t w00t
User avatar #8533 to #8532 - dylanweber (06/03/2014) [-]
Nice c:
User avatar #8534 to #8533 - lyraheartstrings (06/03/2014) [-]
You comin??
User avatar #8535 to #8534 - dylanweber (06/03/2014) [-]
Noooooooooooope. 2 years left for me.
User avatar #8536 to #8535 - lyraheartstrings (06/03/2014) [-]
Come to my party!
User avatar #8537 to #8536 - dylanweber (06/03/2014) [-]
k I'll be there
I'll be the one manning the glory hole in the bathroom.
User avatar #8538 to #8537 - lyraheartstrings (06/03/2014) [-]
sounds good!
User avatar #8521 - fables (06/01/2014) [-]
penis face
User avatar #8522 to #8521 - lyraheartstrings (06/01/2014) [-]
wow so rood
User avatar #8523 to #8522 - fables (06/01/2014) [-]
your dolls are such whores, holy **** . look at them.
all aspiring to be as whorish as alice
and that cat is ugly
User avatar #8524 to #8523 - lyraheartstrings (06/01/2014) [-]
ur just jealous of my items!
User avatar #8525 to #8524 - fables (06/01/2014) [-]
mine are 1000x better, why would I be jealous
you're the jelly one
User avatar #8527 to #8526 - fables (06/01/2014) [-]
lolyes
User avatar #8518 - mysteriouslybanned (05/28/2014) [-]
penis face
User avatar #8519 to #8518 - lyraheartstrings (05/28/2014) [-]
woah woah woah woah woah
User avatar #8512 - anonymousperson (05/24/2014) [-]
i give you flowers
sell
User avatar #8513 to #8512 - lyraheartstrings (05/24/2014) [-]
I have flowers!
User avatar #8514 to #8513 - anonymousperson (05/24/2014) [-]
but you are buying flowers
User avatar #8515 to #8514 - lyraheartstrings (05/24/2014) [-]
not 4 1 stacks!
User avatar #8516 to #8515 - anonymousperson (05/24/2014) [-]
other stuff 2
User avatar #8517 to #8516 - lyraheartstrings (05/24/2014) [-]
yayayayayay ty
User avatar #8507 - ied (05/22/2014) [-]
please sell me holy kitten
User avatar #8509 to #8508 - ied (05/22/2014) [-]
please
i will then be free of all these cats
User avatar #8510 to #8509 - lyraheartstrings (05/22/2014) [-]
There's 9 of them lol can't you buy one off someone else? Cats were the only reason I came back to items for a little bit at all
User avatar #8511 to #8510 - ied (05/22/2014) [-]
ive tried 7 of them
everyone is like nah
User avatar #8499 - elmarcocfc (05/07/2014) [-]
Hai
User avatar #8500 to #8499 - lyraheartstrings (05/07/2014) [-]
I went and got a consultation for the wolf tattoo today! It would end up being around 200 or a bit less
User avatar #8501 to #8500 - elmarcocfc (05/07/2014) [-]
That's awesome! You got a pic?
#8502 to #8501 - lyraheartstrings (05/08/2014) [-]
I just showed the guy this, said where I wanted it, and he said when I set up an appointment and actually get serious I can email the pic to the artist and we can do that exactly or he can add some creativity to it
User avatar #8503 to #8502 - elmarcocfc (05/08/2014) [-]
That is sick as **** . Where you getting it?
User avatar #8504 to #8503 - lyraheartstrings (05/09/2014) [-]
The face and the ear part on gonna be on my chest a little and the ear might go over my collarbone a bit depending on how big it is, and then the body is going to drape onto my arm in a tribal sleeve type thing
User avatar #8505 to #8504 - elmarcocfc (05/09/2014) [-]
That's awesome :3
User avatar #8506 to #8505 - lyraheartstrings (05/09/2014) [-]
Yeah idk when I'm actually gonna go get it tho
User avatar #8498 - lunacatz (04/22/2014) [-]
Sent to JW
User avatar #8492 - luluwho ONLINE (04/14/2014) [-]
YOur garden looks nice
User avatar #8496 to #8495 - luluwho ONLINE (04/14/2014) [-]
YW
User avatar #8491 - MattBomer (04/13/2014) [-]
and I don't remember that well, but one of her bunches was fortysomething so I gave you 50s just in case. I do remember she was splitting them with me and somebody else, maybe she did mean for me to give them to you IDK tbh but jsut the same
User avatar #8482 - luluwho ONLINE (04/13/2014) [-]
YOUR James Wolf, lol. OMG. I came to see if you had a white flower yet, glad you got annimione
User avatar #8483 to #8482 - lyraheartstrings (04/13/2014) [-]
Yeah that's me haha. How any roses tiger lilies and plumerias do you have of hers?
User avatar #8484 to #8483 - luluwho ONLINE (04/13/2014) [-]
No, I asked her if she knows anyone with two blue ones, and she sent me that and the flower I collected for her and gave her earlier. Not all of them, and no I'm not selling unless you want my dupe white one.
User avatar #8486 to #8484 - lyraheartstrings (04/13/2014) [-]
Why won't you sell them? Aren't you just holding on to them for her?

Holly told me specifically that she would let me have her flowers
User avatar #8487 to #8486 - luluwho ONLINE (04/13/2014) [-]
I thought she did give you the others when she left, I don't know where they went but these plumerias etc are my chest gatherings and forget me nots I picked up for her while she was gone, hoping she would come back some day
User avatar #8488 to #8487 - lyraheartstrings (04/13/2014) [-]
No I thought she gave every one of her flowers to you when she left?
User avatar #8493 to #8488 - luluwho ONLINE (04/14/2014) [-]
she gave me her blue anemone that I was asking her to find for me and I think 40something of a couple of other really, probably tiger lillys becasue I had like 40 more than the other chest flowers. The pink IDK but I just shared anyway. What else are you up to ?
User avatar #8494 to #8493 - lyraheartstrings (04/14/2014) [-]
Not much. Just trying to get some homework done and failing at it cuz I really don't want to do it
User avatar #8497 to #8494 - luluwho ONLINE (04/14/2014) [-]
I remember homework it does suck.
User avatar #8489 to #8488 - lunacatz (04/13/2014) [-]
No, but I love you. I'll share my flowers anyway
User avatar #8485 to #8484 - luluwho ONLINE (04/13/2014) [-]
*flowers
User avatar #8481 - thatslovesbanned (03/31/2014) [-]
cHappy birthday
 Friends (0)