Upload
Login or register
Anonymous comments allowed.
#1183 - BlueRainbowmonkey **User deleted account**
+2
has deleted their comment [-]
#1136 - Killermijit
Reply +2
(04/02/2010) [-]
if i'm supposed to say "holy ****" then "HOLY ****!!! WHERE'S THE BACON STASH!?!?!?!?'
#836 - The king
Reply +2
(04/02/2010) [-]
****** golden bricks*
#853 to #836 - XAaronUX
Reply +1
(04/02/2010) [-]
****** golden bars*
#833 - emomusicrocks
Reply +2
(04/02/2010) [-]
i just gave you all thumbs up's cuz some troll thumbed you all down :D
#661 - fckmehrdplz
Reply +2
(04/01/2010) [-]
if that was 1 guy;now imagine what could happen with every single mexican drugdealer.
NO wonder why the gringos want them out of business!!!!;)
#630 - excalibar
Reply +2
(04/01/2010) [-]
Holy hell batman
#593 - quicksta
Reply +2
(04/01/2010) [-]
Holy **** - 5 times
Dear **** - 2 times
Oh my ******* god - 7 times
#599 to #593 - samfisher
Reply +1
(04/01/2010) [-]
At least someone counted. :D
#424 - impactmoon
Reply +2
(04/01/2010) [-]
Omg I did say HOLY ****, I want to be a Druglord but not get busted
#366 - iAmSatan **User deleted account**
+2
has deleted their comment [-]
#269 - holymotherofpeter **User deleted account**
Reply +2
(04/01/2010) [-]
dud, hes richer than bill gates, bill gates' clone, and bill gates' other clone together!!!!
#266 - deathsshadow
Reply +2
(04/01/2010) [-]
dibs on the monez
#276 to #266 - Katzie
Reply +1
(04/01/2010) [-]
dibs on the gunz
#281 to #276 - Tweakisyourfather [OP]
Reply 0
(04/01/2010) [-]
dibs on both because i can overall dibs with my op powers
#284 to #281 - MrSquiggly **User deleted account**
Reply +2
(04/01/2010) [-]
dibs on the drugs :P
#285 to #284 - Tweakisyourfather [OP]
Reply +1
(04/01/2010) [-]
fine, you can have the drugs
#264 - WarzoneBomber
Reply +2
(04/01/2010) [-]
HOLY ******* ****!!!!!!!! Thank god I didn't say anything like this out loud because there was a 7, 9, and 4 year old in the room.
#267 to #264 - Tweakisyourfather [OP]
Reply 0
(04/01/2010) [-]
lol where do you live where youre on this site AND you have 7, 9, and 4 year olds around you? a day care?
#270 to #267 - WarzoneBomber
Reply +1
(04/01/2010) [-]
my lil brother and my best friends kids while she is at work and school.
#277 to #264 - TookMeThirtySecs
Reply +2
(04/01/2010) [-]
You forgot about pedobear, hiding somewhere ninja style ;-)
#278 to #277 - Tweakisyourfather [OP]
Reply +1
(04/01/2010) [-]
he's gonna rape your bebes
#340 to #278 - WarzoneBomber
Reply 0
(04/01/2010) [-]
I checked everywhere. That son of a bitch isn't getting these kids. Why would Pedobear go for boys anyways? ******* gay pedo.
#211 - scuffle
Reply +1
(04/01/2010) [-]
why does a mexican druglord need lions?!
#215 to #211 - Tweakisyourfather [OP]
Reply 0
(04/01/2010) [-]
if you had that much money wouldnt you want a lion?
#218 to #215 - scuffle
Reply +1
(04/01/2010) [-]
why yes, yes i would...
#221 to #218 - Tweakisyourfather [OP]
Reply 0
(04/01/2010) [-]
lol, then whats your argument?
#224 to #221 - scuffle
Reply +1
(04/01/2010) [-]
i'm not really sure anymore "/
#216 to #211 - theginger **User deleted account**
Reply +1
(04/01/2010) [-]
everyone knows mexicans like beastiality
#219 to #216 - scuffle
Reply +1
(04/01/2010) [-]
haa
#213 to #211 - aidyboykk
Reply +2
(04/01/2010) [-]
why wouldn't he?
#217 to #213 - scuffle
Reply +1
(04/01/2010) [-]
good point :D
#193 - WolfRider
Reply +2
(04/01/2010) [-]
holy **** x11
#194 to #193 - Tweakisyourfather [OP]
Reply +1
(04/01/2010) [-]
lol, so close
#185 - halflife **User deleted account**
+2
has deleted their comment [-]
#188 to #185 - Tweakisyourfather [OP]
Reply +1
(04/01/2010) [-]
lol, which is why i warned of it
#184 - DrDoctor
Reply +2
(04/01/2010) [-]
Holy ****
#74 - Xfootballer
Reply +2
(04/01/2010) [-]
Man I'd be the worst police officer ever, I'd grab a stack or two of those bills, and maybe a truckload or two pot
#28 - Skullyy
Reply +2
(04/01/2010) [-]
Damn all that money... Holy ****.. Holy.. ****.. HOLY ******* JESUS CHRIST NIGRA **** ONA ******* SAMMICH WHILE DOING THE ****** WALTZ NIGRA ****.

And then I precided t- HHHHHRRRRRRRRNGGGGGGGG

The money.. it effects my.. my.. heart...
#33 to #28 - Tweakisyourfather [OP]
Reply 0
(04/01/2010) [-]
*Punches in the ******* chest* better?
#14 - xrider
Reply +2
(04/01/2010) [-]
Holy ****!!! Holy ****!!! Holy ****!!! Holy ****!!! Holy ****!!! Holy ****!!! Holy ****!!! Holy ****!!! Holy ****!!! Holy ****!!! Holy ****!!! Holy ****!!!
#15 to #14 - Tweakisyourfather [OP]
-2
Comment deleted by Tweakisyourfather [-]
#5 - BorrisJohnson
Reply +2
(04/01/2010) [-]
sweet, that sounds like a good career choice for me :D
#6 to #5 - Tweakisyourfather [OP]
Reply +1
(04/01/2010) [-]
it is illegal after all...
#7 to #6 - BorrisJohnson
Reply +2
(04/01/2010) [-]
and the best kind of illegal :D
#8 to #7 - Tweakisyourfather [OP]
Reply +1
(04/01/2010) [-]
lol, is there a good kind of illegal?
#9 to #8 - BorrisJohnson
Reply +2
(04/01/2010) [-]
yeah, the one when you don't get caught lol
#10 to #9 - Tweakisyourfather [OP]
Reply +1
(04/01/2010) [-]
HA!