Upload
Login or register
Anonymous comments allowed.
#486 - Macfan **User deleted account**
+2
has deleted their comment [-]
#482 - JokeKiller **User deleted account**
Reply +2
(04/01/2010) [-]
Lets face it, we liked the old gangsters cos they were white
#493 to #482 - anon
Reply 0
(04/01/2010) [-]
Of course, It couldn't possibly be the fact that they ran Organized Family Crime Syndicates that were a very tight knit group who watched each others backs while supplying alcohol(and other things) to people in the times of religious oppression of Drinking, Gambling, and Prostitution.

Hmmmm, wait a minute, wasn't there this entire movie recently made that was dedicated to the true life story of an Black Man running one of the worlds biggest heroine smuggling operations right in America!!?!?
#494 to #493 - JokeKiller **User deleted account**
Reply +2
(04/01/2010) [-]
If you dont mind, killing jokes is my job and ur putting me out of business so kindly GTFO
#459 - tsfixari **User deleted account**
+2
has deleted their comment [-]
#445 - lovetolmao
Reply +2
(04/01/2010) [-]
THANK YOU. I so agree, and I'm tired of "gangstas" producing **** when they can't even use goddamn english! "Yeah, what, the motherf***ing **** 'bout to go down, dat **** homie, you da man, ain't no crank dat ****..." WTF!!!
#450 to #445 - ILoveTheDR
Reply +2
(04/01/2010) [-]
which is equally annoying as listening to a bunch a fat white boys scream into a microphone.
#440 - APoliteGentleman
Reply +2
(04/01/2010) [-]
i bet he always gave a
*swigs brandy*
killer performace...
#401 - anon
Reply 0
(04/01/2010) [-]
uuuuuh last time i checked gangsters weren't good to women i have a grandfather who admitted beating his wife
#410 to #401 - reaperpoy
Reply +2
(04/01/2010) [-]
wat so was ur grandad was a hardcore gangsta who went round goin yeah dawg braap braap ting
#330 - ubermann
Reply +2
(04/01/2010) [-]
original gangsters laying down a beat involves a baseball bat in a cornfield
#169 - TheTrueSLJ
Reply +2
(03/31/2010) [-]
yeah that was back in the good days when i was the highest rated actor in the country and those mother ****** snakes werent on them mother ****** snakes
#186 to #169 - RussellCrowe
Reply 0
(03/31/2010) [-]
SLJ...... Need i say more?
#172 to #169 - Roxorz
Reply +1
(03/31/2010) [-]
Don't you mean planes?

lol
#181 to #172 - TheTrueSLJ
Reply 0
(03/31/2010) [-]
yes i do mean planes but sir you listen up i am trying to get it on so i am not paying attention
#187 to #181 - Roxorz
Reply 0
(03/31/2010) [-]
Carry on my dear sir
#193 to #187 - TheTrueSLJ
Reply 0
(03/31/2010) [-]
thank you sir wish me luck......samuel out
#218 to #193 - localbees
Reply 0
(03/31/2010) [-]
didn't you mean to say "Samuel L. *********** Jackson out"?
#254 to #218 - TheTrueSLJ
Reply 0
(03/31/2010) [-]
No. No I did not
#262 to #254 - localbees
Reply 0
(03/31/2010) [-]
i think you did.
#174 to #172 - DrGrumbles
Reply 0
(03/31/2010) [-]
lol.
#114 - KAOSCLOS
Reply -11
(03/31/2010) [-]
thug life!!!
#116 to #114 - FJalltheway
Reply +2
(03/31/2010) [-]
NO
THUG AIM
#46 - mememan
Reply +2
(03/31/2010) [-]
Last Words of the Clumsy Mobster:

"Who put this violin in my violin case?"
#40 - BrokenWriter
Reply +2
(03/31/2010) [-]
Now, *those* are gangsters. The wannabes today should take a few lessons...
#14 - SuWuuing
Reply +2
(03/31/2010) [-]
they are still around

mafia is still around lol
just they arnt in the public as much anymore because its organized crime and not crime
#468 - Resistthefall
Reply +1
(04/01/2010) [-]
I love it
#462 - anon
Reply 0
(04/01/2010) [-]
lol AK47
#466 to #462 - johad
Reply 0
(04/01/2010) [-]
You Idiot, I'm pretty sure thats an M40A1 Sniper Rifle
#471 to #466 - dukeofbattle
Reply 0
(04/01/2010) [-]
its just that every kid who thinks he knows something about guns thinks that every gun with wood on the stock is an AK47
#472 to #471 - johad
Reply +1
(04/01/2010) [-]
so much for that joke
#475 to #472 - dukeofbattle
Reply +1
(04/01/2010) [-]
sorry it was meant to be a reply to the comment above yours
#465 to #462 - BlackHand
Reply +1
(04/01/2010) [-]
It's a Tommy Gun, dumbass
#456 - Gerbilios
Reply +1
(04/01/2010) [-]
Al Capone, even though he killed many people with his exploits, i respect him being a REAL gangster, not one of these fake wannabe-gangster rappers around these days
#380 - kragnol **User deleted account**
+1
has deleted their comment [-]
#325 - mrknowitall **User deleted account**
+1
has deleted their comment [-]
#256 - Noah
Reply +1
(03/31/2010) [-]
Is it bad that even tho these guys were criminal i think theyre super badass
#278 to #256 - localbees
Reply +1
(03/31/2010) [-]
no, not at all. do you not see any of the other comments? lol
#160 - apchabraja
Reply +1
(03/31/2010) [-]
and they could effectively slap...with a ******* pistol
#163 to #160 - hivihauir
Reply 0
(03/31/2010) [-]
the next person to say shenanigans is going to get pistol wiped!!
#173 to #163 - Roxorz
Reply 0
(03/31/2010) [-]
Shenanigans!

What is this Blasphemy?
#175 to #173 - hivihauir
Reply 0
(03/31/2010) [-]
*raises the pistol* wtf you say?!?!?!
#180 to #175 - Roxorz
Reply 0
(03/31/2010) [-]
Bring it!

*grabs rubber chicken*
#188 to #180 - hivihauir
Reply 0
(03/31/2010) [-]
**** this *loads pistol and aims* put the chicken down and nobody gets hurt
#195 to #188 - Roxorz
Reply 0
(03/31/2010) [-]
**** hes got a gun!
I'm outta here
*divides by zero*
#198 to #195 - hivihauir
Reply 0
(03/31/2010) [-]
no you don't know what will happen!!! *hears screaming...tv turns on Canada has somehow been erased from the earth* ...win
#238 to #198 - Roxorz
Reply 0
(03/31/2010) [-]
Oh **** where am i?!?!
#243 to #238 - hivihauir
Reply 0
(03/31/2010) [-]
ok spit, if you do that you'll know if your right side up or up side down!!!
#157 - crapbrix **User deleted account**
Reply +1
(03/31/2010) [-]
and they were white as it gets!!!