Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search
Buy your amazon goods through FJ's link.
Just click this link and search for any product you want. FJ gets a commission on everything you buy.

Show All Replies Show Shortcuts
Show:   Top Rated Controversial Best Lowest Rated Newest Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
User avatar #449 - ILoveTheDR (04/01/2010) [-]
respectful to women..LMAO
my Papa used to hit my grandmother...IN FRONT US!

but i do enjoy their 3 piece suits and fadoras a lot more than a Sean Jean sweatshirt...they always looked so classy. (regardless of the fact that the money they used to buy it was from drug smuggling, gangs and prostitution.)
User avatar #417 - bigbubbafetish (04/01/2010) [-]
yah mafia not nigaria
-5
#161 - xNoPityx **User deleted account** has deleted their comment [+] (13 replies)
User avatar #164 to #161 - apchabraja (03/31/2010) [-]
gangsters these days cant spell middle school
User avatar #42 - LawfulNeutral (03/31/2010) [+] (6 replies)
These "gangsters" in our generation, are just fags. If they Saw Capone or John Dillanger, they would **** themselves.
#482 - JokeKiller **User deleted account** (04/01/2010) [+] (2 replies)
Lets face it, we liked the old gangsters cos they were white
#480 - tormentation (04/01/2010) [-]
This. is when gangsters didn't simply steal bicycles. They were ******* badass
#445 - lovetolmao (04/01/2010) [+] (1 reply)
THANK YOU. I so agree, and I'm tired of "gangstas" producing **** when they can't even use goddamn english! "Yeah, what, the motherf***ing **** 'bout to go down, dat **** homie, you da man, ain't no crank dat **** ..." WTF!!!
#439 - anonymous (04/01/2010) [+] (4 replies)
this post is still a " ****** " move, just the fact that you support gangsters is bad enough, just because those gangster didn't look like fools with their pants on the ground doesn't mean they're someone to be respected. God you guys are retarded
#446 to #439 - anonymous (04/01/2010) [-]
Oh so that automaticallly makes me a ****** ? Im nearly a full blood Italian, and I completley support the mafia, you gonna call me a ****** ?
User avatar #433 - Ice Bear (04/01/2010) [+] (1 reply)
im a gangsta, straight up G
User avatar #443 to #433 - Attack Cows (04/01/2010) [-]
Joke fail.
User avatar #219 - Setari (03/31/2010) [+] (1 reply)
My brother dresses 'like a g' and acts 'like a g'.

I want to shoot him. I am gonna laugh when he gets shot. It's gonna be hilarious. Now the original gangsters were AWESOME.
User avatar #202 - Imretared (03/31/2010) [-]
I hate this generation. :(
#196 - anonymous (03/31/2010) [-]
Did you know that the mafia started in Florence Italy as a family in power who used intrest on their loans to beautify the community, also stimulating their campaigne for remaining the head honchoe?
User avatar #184 - patriotpride (03/31/2010) [-]
And they also didn't "fiddle" around with anyone either!

Hehe... I really need to stop making these retarded ass puns.
BUT I LOVE THOSE GANGSTERS! <3
User avatar #169 - TheTrueSLJ (03/31/2010) [+] (9 replies)
yeah that was back in the good days when i was the highest rated actor in the country and those mother ****** snakes werent on them mother ****** snakes
User avatar #158 - Masterpoda (03/31/2010) [-]
is it just me, or isn't it awesome that some criminals have an honor system?
like how if your a child molester/murderer and you get sent to prison,
you get ******* shanked
and if you killed women or children,
the gangsters shredded your sorry ass with bullets.
#121 - anonymous (03/31/2010) [+] (1 reply)
Al Capone?Don Corleone. I don't know if Capone was a gangster,I just thought of him.

-muhahaha>:3
#142 to #121 - Zanchoff (03/31/2010) [-]
Al Capone was a major mafioso with so many connections, when they finally nabbed him, all they could pin on him was tax evasion.
User avatar #114 - KAOSCLOS (03/31/2010) [+] (1 reply)
thug life!!!
User avatar #116 to #114 - FJalltheway (03/31/2010) [-]
NO
THUG AIM
#60 - benonymous **User deleted account** (03/31/2010) [+] (3 replies)
Nah I still don't think they were respectful to women. But that's fine with me! They smacked up bitches as needed.
User avatar #64 to #60 - Germany (03/31/2010) [-]
Yeah but they didn't exploit them for their sexual needs and make songs about what normal people would call rape.
User avatar #56 - WarzoneBomber (03/31/2010) [+] (2 replies)
The old gangsters were much better than what you would find today. They would use Tommy Guns instead of 9 mm. Other than that, they were whether called Mobsters, Gangsters, or The Mafia.
User avatar #46 - mememan (03/31/2010) [-]
Last Words of the Clumsy Mobster:

"Who put this violin in my violin case?"
 Friends (0)