Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

Show All Replies Show Shortcuts
Show:   Top Rated Controversial Best Lowest Rated Newest Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
User avatar #449 - ILoveTheDR (04/01/2010) [-]
respectful to women..LMAO
my Papa used to hit my grandmother...IN FRONT US!

but i do enjoy their 3 piece suits and fadoras a lot more than a Sean Jean sweatshirt...they always looked so classy. (regardless of the fact that the money they used to buy it was from drug smuggling, gangs and prostitution.)
User avatar #285 - kirbyy (03/31/2010) [-]
long live the maffia. (just don't borrow money from them)
#52 - aheffter (03/31/2010) [+] (2 replies)
no...not original gangsters. just gangsters.
what we have been told to believe these days is that hood rats are gangsters.
User avatar #31 - WickidJuggalo (03/31/2010) [-]
Mobsters were most defiantly not respectful to they're women
+2
#486 - Macfan **User deleted account** has deleted their comment [-]
+2
#459 - tsfixari **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #440 - APoliteGentleman (04/01/2010) [-]
i bet he always gave a
*swigs brandy*
killer performace...
#439 - xxxsonic fanxxx (04/01/2010) [+] (4 replies)
this post is still a " ****** " move, just the fact that you support gangsters is bad enough, just because those gangster didn't look like fools with their pants on the ground doesn't mean they're someone to be respected. God you guys are retarded
#446 to #439 - xxxsonic fanxxx (04/01/2010) [-]
Oh so that automaticallly makes me a ****** ? Im nearly a full blood Italian, and I completley support the mafia, you gonna call me a ****** ?
User avatar #427 - BobJrSr (04/01/2010) [-]
**BobJrSr rolls 715,268,764**
true true
#401 - xxxsonic fanxxx (04/01/2010) [+] (1 reply)
uuuuuh last time i checked gangsters weren't good to women i have a grandfather who admitted beating his wife
#410 to #401 - reaperpoy (04/01/2010) [-]
wat so was ur grandad was a hardcore gangsta who went round goin yeah dawg braap braap ting
User avatar #324 - snogry (04/01/2010) [-]
Did anyone else notice the hat leaning against the violin case?
#298 - xxxsonic fanxxx (04/01/2010) [+] (6 replies)
wtf is up wit my name
User avatar #289 - thewolfkiba (03/31/2010) [-]
This is absolute truth. Give this man a medal
User avatar #237 - livlovespandas (03/31/2010) [-]
Yep, these guys are what I'm learning about in history right now and I wish the gangsters of then were the gangsters of today :(
#220 - xxxsonic fanxxx (03/31/2010) [-]
They also offered cigars, drank wine, and made a mean canoli
User avatar #219 - Setari (03/31/2010) [+] (1 reply)
My brother dresses 'like a g' and acts 'like a g'.

I want to shoot him. I am gonna laugh when he gets shot. It's gonna be hilarious. Now the original gangsters were AWESOME.
User avatar #202 - Imretared (03/31/2010) [-]
I hate this generation. :(
User avatar #115 - BLOONMOON (03/31/2010) [+] (12 replies)
Tommy Gun! FTW!!!!!1
User avatar #145 to #115 - KabulMan (03/31/2010) [-]
The nickname for the Thompson/tommy gun that I like the most is, "the chicago typewriter"
User avatar #40 - BrokenWriter (03/31/2010) [-]
Now, *those* are gangsters. The wannabes today should take a few lessons...
User avatar #14 - SuWuuing (03/31/2010) [-]
they are still around

mafia is still around lol
just they arnt in the public as much anymore because its organized crime and not crime
 Friends (0)