Upload
Login or register
Anonymous comments allowed.
asd
#55 - anon
Reply 0
(11/14/2012) [-]
Is this meant for my dick or is there just no funny part?
#51 - cerealdude
Reply -1
(11/14/2012) [-]
http://www. xvideos. com/video1844339/jennamarblesgivesablowjob
Is this her?
#54 to #51 - Marcelaluv
Reply 0
(11/14/2012) [-]
Nope, just a girl who looks like her.
#47 - Omegashenron
Reply +26
(11/14/2012) [-]
I really really really hate Jenna Marbles, she is no more than cheap,pity, laughs.  She's basically the kinda attractive woman at the bar making stupid jokes she heard somewhere else and you laugh because you hope to score.  I have never even smirked at her videos and I really am sincerely disappointed she has so much following.
I really really really hate Jenna Marbles, she is no more than cheap,pity, laughs. She's basically the kinda attractive woman at the bar making stupid jokes she heard somewhere else and you laugh because you hope to score. I have never even smirked at her videos and I really am sincerely disappointed she has so much following.
#73 to #47 - curbed
Reply +4
(11/14/2012) [-]
Different people have different senses of humor. I think she has some funny moments from time to time.
#58 to #47 - Maroon
Reply +4
(11/14/2012) [-]
I dunno, I laugh at her **** when I see it posted here. I probably don't find her material repetitive because my whole day isn't watching youtube videos
#52 to #47 - anon
Reply 0
(11/14/2012) [-]
I masterbated to her video once....
#63 to #52 - thedarkestrogue
Reply +1
(11/14/2012) [-]
Only once?
#41 - bendingtimesucks **User deleted account**
+20
has deleted their comment [-]
#40 - unicornswag
Reply +1
(11/14/2012) [-]
I shall fap to this later.
#39 - jokersaysamuseme
Reply +35
(11/14/2012) [-]
I can tell she's a kinky girl
#44 to #39 - mdawgsome **User deleted account**
+6
has deleted their comment [-]
#48 to #44 - anon
Reply 0
(11/14/2012) [-]
...sauce?
#49 to #48 - mdawgsome **User deleted account**
+2
has deleted their comment [-]
#53 to #49 - southerncross
Reply 0
(11/14/2012) [-]
not her but damn hot nome the less
#46 to #44 - astraea
Reply +2
(11/14/2012) [-]
o:
#38 - madmiketroll
Reply +52
(11/14/2012) [-]
Her yoga pants...
#33 - anon
Reply 0
(11/14/2012) [-]
Am i the only one who finds her kinda goofy looking
#56 to #33 - kookiefrankus
Reply +1
(11/14/2012) [-]
I second that comment. All in favor?
#32 - alonetime
Reply -2
(11/14/2012) [-]
wish i was the couch
she hip thrusts the couch at the end
#43 to #32 - shadesofbacon
Reply +4
(11/14/2012) [-]
I think you must have a lot of alonetime..
#29 - socrat
Reply -2
(11/14/2012) [-]
we should all cheer her for that performance on her twitter page..in case she was an attention whore we might get her on a porn setting
#30 to #29 - socrat
Reply -2
(11/14/2012) [-]
also thumbed up coz boner
#35 to #30 - anon
Reply 0
(11/14/2012) [-]
Wow...you are uncomfortably easy to arouse, are you not?
#28 - tigerstyle
Reply -3
(11/14/2012) [-]
i love her blowjob tape. i wonder if its real. seems pretty legit though
#27 - theivindon
Reply 0
(11/14/2012) [-]
her face is meh... but damn dat ass
#25 - harrypottergirl
Reply -1
(11/14/2012) [-]
god the naughty things i would do to her if she let me.
#22 - anon
Reply 0
(11/14/2012) [-]
who the **** upvotes this whore
#19 - makedonski
Reply -3
(11/14/2012) [-]
I wanna be comfy = me gusta
#18 - slapchoppin
Reply -3
(11/14/2012) [-]
god damn this bitch is annoying
#15 - byobgraffpro
Reply +15
(11/14/2012) [-]
yeah shes hot, but just because shes attractive doesnt mean shes an attention whore. shes kind of funny, get over youselves
#11 - mynameisnightwolf
Reply +18
(11/14/2012) [-]
#10 - lilRican
Reply +65
(11/14/2012) [-]
GEE WIZZ

I WONDER WHY THIS'LL PROBABLY GET FRONT PAGE...
#34 to #10 - thirdasscheek
Reply +4
(11/14/2012) [-]
B/c of celtics fans of course
#14 to #10 - mookiez
Reply +5
(11/14/2012) [-]
Because horny 12 year olds.
#24 to #14 - purplezebra
Reply +55
(11/14/2012) [-]
"Because horny 12 year olds."   
Profile pic id a chick playing with her tits... Ok buddy
"Because horny 12 year olds."
Profile pic id a chick playing with her tits... Ok buddy
#202 to #24 - mookiez
Reply 0
(11/15/2012) [-]
Yea I really didn't think that through. But in my defense. I'm a 19 year old virgin...so yea.
#216 to #202 - revengeforfreeze
Reply -1
(09/18/2013) [-]
>19 year old virgin
>"getting laid"

some dude rolled a picture that's why
#23 to #14 - purplezebra
0
has deleted their comment [-]
#12 to #10 - insanepain
Reply +59
(11/14/2012) [-]
Not a damn clue my friend.

It's a girl and girls are icky... Nobody on FJ wants those.
#16 to #12 - anon
Reply 0
(11/14/2012) [-]
i can't breathe, i am laughing so hard at that freaking picture!