x
Click to expand
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
#1136497 - Ken M (04/01/2015) [-]
MAL is pulling some c00l april fools jokes
#1136508 to #1136497 - Ken M (04/01/2015) [-]
Tfw memers get memed
User avatar #1136499 to #1136497 - andyyy (04/01/2015) [-]
radical
#1136463 - crocksandsocks (04/01/2015) [-]
wtf is charlotte
User avatar #1136510 to #1136463 - redclover (04/01/2015) [-]
There is so little to go on.
Literally all the PVs are just "Hey, remember us? We made Clannad and Angel Beats. We're making something else."

but that alone makes me feel like it'll be bad
and it's gonna become the new "baby's first sad anime"
User avatar #1136488 to #1136463 - perzona (04/01/2015) [-]
Teens and psychic powers, I'm in.
#1136479 to #1136463 - fargfive (04/01/2015) [-]
I think I'm getting cynical. Given no information aside from that picture, I still assumed it was going to be bad.
User avatar #1136484 to #1136479 - facetiousrunner (04/01/2015) [-]
that's called being realistic
User avatar #1136481 to #1136479 - yeorgh (04/01/2015) [-]
That's the proper mindset.
User avatar #1136476 to #1136463 - andyyy (04/01/2015) [-]
was this barely announced?
User avatar #1136489 to #1136476 - yeorgh (04/01/2015) [-]
It was announced last year.
User avatar #1136491 to #1136490 - andyyy (04/01/2015) [-]
is this like a sequel or something?
Or do they really like name dropping Angel Beats?
User avatar #1136492 to #1136491 - yeorgh (04/01/2015) [-]
It's not, it's made to celebrate the 15th anniversary of Key, it's from the same guy that did AB so it's riding that dick hard.
User avatar #1136493 to #1136492 - yeorgh (04/01/2015) [-]
Imagine if the Eva guy did something else, it'd have EVANGELION plastered all over it even if it had no relation.
User avatar #1136494 to #1136493 - andyyy (04/01/2015) [-]
yea
I feel what you're saying
User avatar #1136495 to #1136494 - yeorgh (04/01/2015) [-]
Though Angel Beats it's getting some OVAs too so that also comes into play.
User avatar #1136496 to #1136495 - andyyy (04/01/2015) [-]
Can't wait to date TK in the VN
User avatar #1136487 to #1136476 - killerliquid (04/01/2015) [-]
well the PV anyway
User avatar #1136486 to #1136476 - killerliquid (04/01/2015) [-]
2-3 weeks ago
#1136470 to #1136463 - yeorgh (04/01/2015) [-]
It's from the people that did Angel Beats, it already has 9.4 on MAL.
It's from the people that did Angel Beats, it already has 9.4 on MAL.
User avatar #1136483 to #1136470 - teoanon (04/01/2015) [-]
MAL scores get wiped daily if the show hasn't aired yet right? Fanboys exist for everything.
User avatar #1136485 to #1136483 - yeorgh (04/01/2015) [-]
No idea.
User avatar #1136471 to #1136470 - amamiya (04/01/2015) [-]
And the shit ain't on yet?
User avatar #1136473 to #1136471 - yeorgh (04/01/2015) [-]
And it's five peoples favorite.
User avatar #1136475 to #1136473 - amamiya (04/01/2015) [-]
They should do so you can't do anything to something that isn't out yet exept putting on plan to watch.
User avatar #1136474 to #1136472 - amamiya (04/01/2015) [-]
Oh boy you know it's gonna be horse shit.
i mean you can already see that it's gonna be shit.
but now even more.
User avatar #1136464 to #1136463 - amamiya (04/01/2015) [-]
Probably something for pedos.
0
#1136466 to #1136464 - crocksandsocks has deleted their comment [-]
#1136453 - Ken M (03/31/2015) [-]
>admin spams anime board and acts like a autistic douche
>asks for money to keep site going
shiggy diggy
User avatar #1136477 to #1136453 - andyyy (04/01/2015) [-]
site is gonna die because he took to long to sticky the recc thread
the blood is on his hands
User avatar #1136462 to #1136453 - facetiousrunner (04/01/2015) [-]
preach anon, preach!
User avatar #1136461 to #1136453 - makotoitou (04/01/2015) [-]
anon the real MVP
#1136454 to #1136453 - Ken M (03/31/2015) [-]
he actually has more than enough money for this site to run well and is trying to milk everyone
User avatar #1136460 to #1136454 - badsamaritan (04/01/2015) [-]
Samefag? Samefag.
User avatar #1136469 to #1136460 - slightly (04/01/2015) [-]
nah

you know you can easily check that, right?
#1136507 to #1136469 - Ken M (04/01/2015) [-]
Hide all
User avatar #1136433 - babywithlips (03/31/2015) [-]
strawpoll.me/4010108 Can you please take this quick poll, it for a project.
User avatar #1136452 to #1136433 - amamiya (03/31/2015) [-]
if you like puke while drinking her vomit do you aslo have to drink your own vomit?
User avatar #1136436 to #1136433 - slightly (03/31/2015) [-]
weak shit, how is this supposed to arouse me
#1136431 - pwnagraphy (03/31/2015) [-]
Hey guys let's start a fight


Who is Best Girl? I don't mean like from one show or even one genre, I mean it's time to play:

!!WHO, IS BEST GIRL!!!
User avatar #1136459 to #1136431 - Rei ONLINE (04/01/2015) [-]
Rei Ayanami

/thread
#1136581 to #1136459 - Cobaltsushi ONLINE (04/01/2015) [-]
Is that the japanese way of saying Lucina?
User avatar #1136591 to #1136581 - Rei ONLINE (04/01/2015) [-]
#1136480 to #1136459 - fargfive (04/01/2015) [-]
She had no competition in her own anime aside from a character who was introduced in the movies to be another set of boobs onscreen and the living embodiment of cunt. She's disqualified.
User avatar #1136482 to #1136480 - Rei ONLINE (04/01/2015) [-]
User avatar #1136465 to #1136459 - amamiya (04/01/2015) [-]
This isn't the worst girl contest.
#1136449 to #1136431 - amamiya (03/31/2015) [-]
i am best grill.
User avatar #1136455 to #1136449 - killerliquid (03/31/2015) [-]
>frenchie
how bout no
User avatar #1136456 to #1136455 - amamiya (04/01/2015) [-]
U implying i'm a french piece of shit bruh
still better than asians tho.
#1136446 to #1136442 - octaviano (03/31/2015) [-]
The fun thing about this that this could be both Umi OR Nico.
User avatar #1136447 to #1136446 - mikli (03/31/2015) [-]
There's nothing fun about Nico
User avatar #1136448 to #1136447 - octaviano (03/31/2015) [-]
Point taken. Nico's a shitlord.
An adorable shitlord at times, and pretty nice, but her bitchy additude makes her worst girl compared to the others.
User avatar #1138546 to #1136448 - compared (04/02/2015) [-]
Hey, thanks for the mention!

These replies are shorter than normal since I've been away for a few days and need to catch up on my mentions but don't want to take too much time.
User avatar #1136437 to #1136435 - kaelthor (03/31/2015) [-]
Stop this isn't how it be
#1136438 to #1136437 - octaviano (03/31/2015) [-]
You're right.
Who would pick Nico over glorious Himi-sama?
User avatar #1136434 to #1136431 - perzona (03/31/2015) [-]
So.....waifu Wednesday before Wednesday?
User avatar #1136432 to #1136431 - yibdiy ONLINE (03/31/2015) [-]
ur mom lol
User avatar #1136430 - tomokowatamote (03/31/2015) [-]
Can you guys take this poll for me? strawpoll.me/4006762

It's for a school project
User avatar #1136579 to #1136430 - tehbomb (04/01/2015) [-]
niggers
#1136426 - Ken M (03/31/2015) [-]
so /benka/ how are we today
#1136423 - Benka (03/31/2015) [-]
Comment Picture
#1136419 - Ken M (03/31/2015) [-]
K-On is absolute dog shit
#1136444 to #1136419 - mikli (03/31/2015) [-]
K-on is the best at what it does
and if you don't like what it does, you're probably a loser anyway
#1136424 to #1136419 - perzona (03/31/2015) [-]
Whatever you say pal.
User avatar #1136421 to #1136419 - badsamaritan (03/31/2015) [-]
Thought it was anime m8
#1136416 - Benka (03/31/2015) [-]
Comment Picture
#1136417 to #1136416 - Ken M (03/31/2015) [-]
Get friend zoned, fucking weeb cat girl
User avatar #1136415 to #1136411 - perzona (03/31/2015) [-]
>>#1136271 so close.
#1136413 to #1136411 - Ken M (03/31/2015) [-]
right on this page buddy
#1136408 - Benka (03/31/2015) [-]
**Benka used "*roll picture*"**
**Benka rolled image** best girl
#1136410 to #1136408 - Benka (03/31/2015) [-]
trick roll, best girl is obviously Tohsaka
trick roll, best girl is obviously Tohsaka
0
#1136409 to #1136408 - Benka has deleted their comment [-]
#1136391 - Benka (03/31/2015) [-]
**Benka used "*roll picture*"**
**Benka rolled image** my waifu
#1136399 to #1136391 - ehzio (03/31/2015) [-]
You're not worthy
User avatar #1136393 to #1136391 - kotor (03/31/2015) [-]
Gyro "your mum's cunt destroyer" Zeppeli
User avatar #1136394 to #1136393 - Benka (03/31/2015) [-]
I'll take it
User avatar #1136392 to #1136391 - Benka (03/31/2015) [-]
dunno who dis be
#1136376 - danihel (03/31/2015) [-]
who would win?
User avatar #1136420 to #1136376 - amamiya (03/31/2015) [-]
weird ass sombro cat.
#1136385 to #1136376 - Ken M (03/31/2015) [-]
society
User avatar #1136380 to #1136376 - facetiousrunner (03/31/2015) [-]
can stick still win the fight?
User avatar #1136382 to #1136380 - slightly (03/31/2015) [-]
stick always wins
User avatar #1136379 to #1136376 - alleksi ONLINE (03/31/2015) [-]
Everybody loses.
#1136349 - Benka (03/31/2015) [-]
Comment Picture
User avatar #1136383 to #1136349 - kotor (03/31/2015) [-]
well meme'd
User avatar #1136387 to #1136383 - Benka (03/31/2015) [-]
not so much yourself cause this was not e meme
User avatar #1136388 to #1136387 - kotor (03/31/2015) [-]
a true professional memester
#1136336 - mikli (03/31/2015) [-]
www.nisekoi.jp/

Nisekoimonogatari officially confirmed

User avatar #1136429 to #1136336 - badsamaritan (03/31/2015) [-]
Sucks I cant watch the video on the page though
User avatar #1136427 to #1136336 - killerliquid (03/31/2015) [-]
that Senjougahara
User avatar #1136384 to #1136336 - redclover (03/31/2015) [-]
shaft also did a joke announcement for a new Madoka Magica movie but then quickly took it down
User avatar #1136397 to #1136384 - mikli (03/31/2015) [-]
GochiUsa was announced to be turning into a magical girl anime.
User avatar #1136400 to #1136397 - yeorgh (03/31/2015) [-]
The only thing that could make that thing worse, though at least it wouldn't be extremely boring I suppose.
User avatar #1136401 to #1136400 - mikli (03/31/2015) [-]
Do you only like things that are ugly
User avatar #1136402 to #1136401 - yeorgh (03/31/2015) [-]
I would like you if I did.
User avatar #1136404 to #1136403 - yeorgh (03/31/2015) [-]
Is that like a shit girl collage or something? only good one is tsukumi.
User avatar #1136405 to #1136404 - mikli (03/31/2015) [-]
Was user mascots

like

a year ago

but I have the picture because shut up
#1136439 to #1136405 - chitogekirisaki ONLINE (03/31/2015) [-]
I was here a year ago.
But I don't remember anything like this.
User avatar #1136440 to #1136439 - mikli (03/31/2015) [-]
I never specified which board
User avatar #1136443 to #1136440 - chitogekirisaki ONLINE (03/31/2015) [-]
Unless it's videogames or hating, then that isn't none of my business
#1136445 to #1136443 - mikli (03/31/2015) [-]
Neither
Neither
User avatar #1136406 to #1136405 - yeorgh (03/31/2015) [-]
Well those people have some serious shit tastes so it makes sense.

Also vamp girl (forgot her name again) is blocking the "s" so it looks wrong.
#1136425 to #1136406 - Ken M (03/31/2015) [-]
nah, its saying everyone should love mikli
User avatar #1136407 to #1136406 - mikli (03/31/2015) [-]
oh shut it old man
User avatar #1136386 to #1136384 - badsamaritan (03/31/2015) [-]
Hopefully your woman didn't see it
#1136395 to #1136386 - redclover (03/31/2015) [-]
nah, she doesn't pay attention to anime news
User avatar #1136366 to #1136336 - facetiousrunner (03/31/2015) [-]
too bad its still march 31st in the parts of the world that matter
User avatar #1136363 to #1136336 - herecomesjohnny (03/31/2015) [-]
Christ, hanek's shittiness makes even the crossover girl look shitty by contamination.
User avatar #1136365 to #1136363 - yeorgh (03/31/2015) [-]
You're shitty.
User avatar #1136368 to #1136365 - herecomesjohnny (03/31/2015) [-]
pff, what happened to you, you used to be cool
now you're defending hanekawhy
User avatar #1136369 to #1136368 - yeorgh (03/31/2015) [-]
She got a lot better after her arc in S2, you just got those hating glasses put on really hard.
#1136370 to #1136369 - herecomesjohnny (03/31/2015) [-]
hey man, "i only know what i know"
User avatar #1136358 to #1136336 - senjougahara (03/31/2015) [-]
Yeaaaah, cant watch the video apparently
User avatar #1136338 to #1136336 - yeorgh (03/31/2015) [-]
What is that?
User avatar #1136339 to #1136338 - yeorgh (03/31/2015) [-]
Oh right, aprils fools thing, neat.
User avatar #1136341 to #1136339 - yeorgh (03/31/2015) [-]
Also, Shitoge changing with Gahara, truly the worst girls.
User avatar #1136340 to #1136339 - mikli (03/31/2015) [-]
What are you talking about? It's still March, this is completely legit.
User avatar #1136345 to #1136340 - Rei ONLINE (03/31/2015) [-]
It's April First in Australia, and Japan is 2 hours behind Australia
User avatar #1136350 to #1136348 - Rei ONLINE (03/31/2015) [-]
Which means, yeorgh is right
User avatar #1136354 to #1136350 - mikli (03/31/2015) [-]
No Rei. I actually believe Shaft is combining two of their series without giving a damn about the source material. I sincerely, honestly, believe that. Also, your waifu isn't shit and Kizumonogatari is gonna be released this year.
User avatar #1136364 to #1136354 - thatnigger (03/31/2015) [-]
I think it would have hurt more if Shaft actually released a teaser for Kizumonogatari and said it was coming really soon.
User avatar #1136375 to #1136364 - yeorgh (03/31/2015) [-]
It's worse when they do it outside of aprils fools like they normally do though.
User avatar #1136377 to #1136375 - thatnigger (03/31/2015) [-]
I guess, if they did it on April fools, at least they'd be playing around with the joke and acknowledge it's a joke. When they don't do it then, it's like they're in denial that it'll never get released.
User avatar #1136356 to #1136354 - yeorgh (03/31/2015) [-]
I knew it.
User avatar #1136351 to #1136350 - Rei ONLINE (03/31/2015) [-]
again
User avatar #1136352 to #1136351 - yeorgh (03/31/2015) [-]
As usual.
User avatar #1136346 to #1136345 - yeorgh (03/31/2015) [-]
Stop living in the future, you're spoiling shit.
User avatar #1136342 to #1136340 - yeorgh (03/31/2015) [-]
Yes because it totally doesn't say april first in that page.
User avatar #1136343 to #1136342 - mikli (03/31/2015) [-]
You're being paranoid man
User avatar #1136344 to #1136343 - yeorgh (03/31/2015) [-]
You're not being paranoid enough.
#1136335 - Benka (03/31/2015) [-]
Comment Picture
#1136333 - krizz (03/31/2015) [-]
did kaneki kick the bucket or what?
User avatar #1136381 to #1136333 - facetiousrunner (03/31/2015) [-]
negative, read the manga
studio perriot took a giant shit they thought would be artistic.
#1136323 - ImmaAnteater (03/31/2015) [-]
Voynich Hotel is over and for a humorous manga it had a pretty good ending. Was a ton of fun to read this series with all its weird shit and now it's time to wait and see what the author works on next. The last couple chapters had some pretty good serious scenes. Did you all enjoy the ending?
User avatar #1136331 to #1136323 - yeorgh (03/31/2015) [-]
I think I was expecting more out of it, felt kinda eh.
User avatar #1136332 to #1136331 - ImmaAnteater (03/31/2015) [-]
I was had pretty low expectations, so I guess that helped me like it more. I just kind of always assume endings to any anime/manga will be shit after so many awful endings. But I was happy that he kind of just wrapped things up neatly and didn't go for a bunch of gags or something like that. The part with doc was pretty cool too.
User avatar #1136324 to #1136316 - ImmaAnteater (03/31/2015) [-]
holy fuck, i forgot to refresh board before i made my thread. God damnit.
User avatar #1136325 to #1136324 - yeorgh (03/31/2015) [-]
Yours had more words though.
User avatar #1136327 to #1136325 - ImmaAnteater (03/31/2015) [-]
Not quite enough for me to be 28 minutes later. Oh well, that's what I get for starting a comment and then walking away to do other shit. W/e though, voynich was dope, deserves 2 threads on this piece of shit board. At least it's not some crappy anime gif or some dank meme, it's some 100% genuine weeb discussion.
User avatar #1136328 to #1136327 - yeorgh (03/31/2015) [-]
I hear that.
#1136320 to #1136316 - synchron (03/31/2015) [-]
Well it was a fun ride while it lasted
User avatar #1136317 to #1136316 - yeorgh (03/31/2015) [-]
That was kinda disappointing.
 Friends (0)