Upload
Login or register
Anonymous comments allowed.
#136 - ValiantUnicorn **User deleted account**
0
has deleted their comment [-]
#130 - allanime
Reply 0
(03/13/2010) [-]
damn o.o and i thought my rant on the shamwow was epic
that ****** vince is fail rolled up in a finny accent. we miss you billy mayes T^T
#125 - flunkorg
Reply 0
(03/13/2010) [-]
omg, so funny its epic
#124 - UnbeatableNinja **User deleted account**
Reply 0
(03/13/2010) [-]
too drunk to even boher reding his
#117 - gengiluva
Reply 0
(03/13/2010) [-]
ahaha
#115 - anon
0
Comment deleted by Abandoned [-]
#71 - anon
Reply 0
(03/12/2010) [-]
Uh thats cuz im pretty sure you shouldent use full sized potatoes in a little cutting thing i have one...works fine if your not a complete idiot.
#55 - AnthonyCarmine
Reply -3
(03/12/2010) [-]
**AnthonyCarmine rolls 506,686,968**
#56 to #55 - anon
Reply 0
(03/12/2010) [-]
I have a headache
How about you?
#48 - anon
Reply 0
(03/12/2010) [-]
why buy a slapchop

the greatest kitchen utensil: a woman
#49 to #48 - TheErwinRommel **User deleted account**
0
has deleted their comment [-]
#52 to #48 - misssammichmaker **User deleted account**
Reply 0
(03/12/2010) [-]
oh hell yes.
#44 - kmannn
Reply 0
(03/12/2010) [-]
but it wont cut his nuts...
#43 - anon
Reply 0
(03/12/2010) [-]
it's only 2 steps. not 3.
#28 - anon
Reply 0
(03/12/2010) [-]
Lol chop his nuts
#25 - babob
Reply 0
(03/12/2010) [-]
LOOL epic rant
#23 - TwatSwat
Reply 0
(03/12/2010) [-]
Loved the rant...But i love my slapchop also. so im torn.
#21 - WaterGod
Reply 0
(03/12/2010) [-]
when i was in the middle of reading this a advertisement for slap chop appeared and vince es face freaked the **** out of me... his face was a cross between getting dick stuck in slapchop and devil
#20 - LukesFather
Reply 0
(03/12/2010) [-]
I don't know about you, but a vegetable cannon sounds much better than a vegetable slicer.
#16 - fucktwilight
Reply 0
(03/12/2010) [-]
holy ******* ****, i laughd so hard i threw up **********
#11 - dvoratexn **User deleted account**
Reply -4
(03/12/2010) [-]
vince and DJ porter will beat your ass for your blasphemy!
#13 to #11 - anon
Reply 0
(03/12/2010) [-]
Like that hooker.
#5 - simfar
Reply 0
(03/12/2010) [-]
omg, have you seen the dubbed advert for this using sounds from the scout in TF2? its hilarious!!!
http://www.youtube.com/watch?v=B7QIcxoJU4g
#4 - vampiremoose
Reply 0
(03/12/2010) [-]
Yeah that sombitch took my idea.I came up with the bitch slap chop like 4 years ago it was stainless steel and required ninja skills.sob sob