Home Original Content Funny Pictures Funny GIFs YouTube Funny Text Funny Movies Channels Search

hide menu

Show All Replies Show Shortcuts
Show:   Top Rated Controversial Best Lowest Rated Newest Per page:
Order:
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
#566 - jsennesael (03/03/2010) [-]
OMG LOL IT SAYS MILEY CIRUS
:D
User avatar #452 - lawlhurr (03/03/2010) [-]
i lold for 5 minutes
User avatar #445 - Treehouseman (03/03/2010) [-]
epic fail we just gave more publicity to her
#441 - anonymous (03/03/2010) [-]
lol that did give me a laugh but is it REALLY a glitch is another question
#423 - GoodpancakE (03/03/2010) [-]
alrightt you lost me
#323 - AlexTheFailMaster (03/03/2010) [-]
For lazy one ... It translate to Miley Cyrus ROFL
#311 - alondrunk (03/03/2010) [-]
you sir just made my day :)
User avatar #309 - nowusee (03/03/2010) [-]
Miley Cyrus
verb
lick
mouth
#289 - freehomem (03/03/2010) [-]
miley cyrus my dick!!!
User avatar #285 - wamboozle (03/03/2010) [+] (8 replies)
lool the fuck?
User avatar #297 to #296 - wamboozle (03/03/2010) [-]
i <3 tourrettes guy 2 = ]
User avatar #256 - Cryptsy (03/03/2010) [-]
Lmao how the hell did that happen
#254 - anonymous (03/03/2010) [-]
it says miley cyrus wtf!
#212 - HumanBeatsAnimal (03/03/2010) [+] (3 replies)
I like licking miley cyrus whats wrong about that?
User avatar #218 to #215 - dieselKiller (03/03/2010) [-]
omg I wanna try
User avatar #19 - nyitws (03/03/2010) [-]
**nyitws rolls 884,110,643**
Miley Cyrus....WTF!
#16 - alchemicfreak **User deleted account** (03/03/2010) [-]
omg wtf my eyes! they burn! X_x
User avatar #8 - butteykiller (03/02/2010) [-]
ahahahaha
#7 - anonymous (03/02/2010) [-]
mouth?
0
#596 - jtlee **User deleted account** Comment deleted by Abandoned [-]
User avatar #269 - superllamax (03/03/2010) [+] (1 reply)
woah that was cool just do it people its not that hard it only took me less than a minute so yeah
0
#38 - nlelith **User deleted account** has deleted their comment [-]
 Friends (0)