Upload
Login or register
Anonymous comments allowed.
#579 - javamad
Reply -1
(03/05/2010) [-]
hahaha miley cyrus, google u stupid
#119 - cdenteleven
Reply -1
(03/03/2010) [-]
XD i laughed then vomited because it was so ****** funny
#118 - Bubbleteaz
Reply -1
(03/03/2010) [-]
EPIC ******* WIN!!!!!!
#94 - pattyann
Reply -1
(03/03/2010) [-]
lmaooooo
#91 - NotAdmin
Reply -1
(03/03/2010) [-]
ahahhahaha
#111 to #91 - VoltageHero **User deleted account**
-1
has deleted their comment [-]
#12 - ClevelandBrownSr
Reply -1
(03/03/2010) [-]
someone tell me the answer im too lazy to do all that
#409 - ThaBoss
Reply -2
(03/03/2010) [-]
**ThaBoss rolls 3,930,648**
#401 - Qwazz
Reply -2
(03/03/2010) [-]
WTF
*roll 3*
if ends in 2 Miley Will have to do a porn shoot
#367 - TheLostPenguinnnnn
Reply -2
(03/03/2010) [-]
THE JONAS BROTHERS ARE SO HAWT! THUMBS UP IF YOU WANT TO SUCK THEIR DICKS WITH ME! :D
#24 - Laukik
Reply -2
(03/03/2010) [-]
That was ******* epic.... But Miley Cyrus is a boy. Just think about it. Kim Petras was a boy, still sounds like a little boy, but "is" a girl and a popstar... Miley Cyrus sounds like a boy ALL THE TIME and has some moron follow her around into dressing rooms where the cameras don't go... Miley Cyrus is a boy and totally boinking the blond bimbo following him around. Ergo Miley Cyrus is my hero.
#17 - ROFL
Reply -2
(03/03/2010) [-]
i was like wtf xDDDD lololololol
and then i thought wtf Miley Cirus XDDDDDDDD
lol thumbs up fr this :D
#400 - aclmin
Reply -3
(03/03/2010) [-]
**aclmin rolls 592,096,185** if this ends in 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, or 0, Funnyjunk is way better than 4chan
#92 - knivesandpens
Reply -3
(03/03/2010) [-]
LOL OMG I THINK I TINKLED A LITTLE... not. god that was the dumbest thing ever. im even more immature then u guys and thats not funny...
#303 - Uplandmidget **User deleted account**
Reply -4
(03/03/2010) [-]
HA
#186 - TheUsername
Reply -4
(03/03/2010) [-]
1. lick
2. mouth