x
What do you think? Give us your opinion. Anonymous comments allowed.
User avatar #591 - ninjaspwnpirates (03/21/2010) [-]
it said mouth for me... it LIES
User avatar #550 - lokoroko (03/03/2010) [-]
**lokoroko rolls 124,893,791** haha
User avatar #537 - badmuthasucka (03/03/2010) [-]
**badmuthasucka rolls 717,000,815** Miley Cyrus!!!!! *captcha 1b5ni*
User avatar #499 - wasd (03/03/2010) [-]
**wasd rolls 630,521,836** hmm
User avatar #473 - kilik (03/03/2010) [-]
wtf im really confused but then i lol'd
#425 - anon (03/03/2010) [-]
it translates to miley cyrus!!!!!!!!!!!! omg thats hilarious
#363 - jayviolet **User deleted account** (03/03/2010) [-]
lol WOW so friggen funny
User avatar #315 - EvryVillanIsLemons (03/03/2010) [-]
haaaa that is great!
User avatar #290 - Snafu Bohica (03/03/2010) [-]
To lap up... Funny

lap up
User avatar #253 - master debater (03/03/2010) [-]
**master debater rolls 8,924,541** too long
#230 - anon (03/03/2010) [-]
oh wow, miley cyrus hating is so last year. Why don't we just kill her already and get it over with already.
User avatar #193 - Swiftrunner (03/03/2010) [-]
**Swiftrunner rolls 261,979,860**

You know that's not a glitch. Also, SO MUCH WIN!
User avatar #177 - Toki (03/03/2010) [-]
wat!?!?!
0
#175 - brexruls **User deleted account** has deleted their comment [-]
#140 - anon (03/03/2010) [-]
**anonymous rolls 066,301,224** ends in 2 i lick miley cyrus
User avatar #125 - BorrisJohnson (03/03/2010) [-]
**BorrisJohnson rolls 096,892,441** i miley cyrused my girlfriend?
#63 - anon (03/03/2010) [-]
LMFAO WIN
#41 - leprochaunraper (03/03/2010) [-]
LOL
#7 - anon (03/02/2010) [-]
mouth?
User avatar #463 - NYRanger (03/03/2010) [-]
I can not figure out how to do this. Can someone help me and wxplain this a little more clearly?
#466 to #463 - anon (03/03/2010) [-]
it said miley cyrus. no kidding i lul'd then came.
User avatar #469 to #466 - NYRanger (03/03/2010) [-]
Hahahaha
0
#472 to #469 - jtlee **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #474 to #472 - NYRanger (03/03/2010) [-]
Thats impressive, sir. I gotta give you that
0
#468 to #463 - jtlee **User deleted account** has deleted their comment [-]
User avatar #471 to #468 - NYRanger (03/03/2010) [-]
No prob man. Thats so funny. How did you find this?
#488 to #463 - tatertots (03/03/2010) [-]
stop banging your head into the ground and you might be able to figure it out
User avatar #490 to #488 - NYRanger (03/03/2010) [-]
BUTTERED TOAST!
 Friends (0)