Upload
Login or register
Back to the content 'Funny shit' Leave a comment Refresh Comments (100)
[ 100 comments ]
Anonymous comments allowed.
asd
#84 - anon
Reply 0
(03/03/2010) [-]
**anonymous rolls 753,745,533**
lol! he wants change like Obama.
#89 to #84 - TheAmzingDman
Reply +1
(03/03/2010) [-]
haha oh my gosh i never realized that holy crap i think i may **** my pants from the plain obviousness that is that joke!!! hahaha.







fag.
#75 - fembot
Reply +1
(03/03/2010) [-]
dude, i hate with those ****** steal my yoshi. *cries*
#74 - caocmufc
Reply +1
(03/03/2010) [-]
the inner beuty one is the funniest i almost wet my self laffin
#66 - anon
Reply 0
(03/03/2010) [-]
**anonymous rolls 558,502,202** what if anon gets the 999,999,999? if this ends in a 2 i will make a fj account
#68 to #66 - anon
Reply 0
(03/03/2010) [-]
**anonymous rolls 308,256,066** damn
#70 to #68 - Almir
Reply +1
(03/03/2010) [-]
**Almir rolls 627,102,520** get to it
#71 to #66 - anon
Reply 0
(03/03/2010) [-]
lolerskates
#69 to #66 - SheWolfie
Reply +1
(03/03/2010) [-]
do it
NOWWW!!!!!
#58 - septagons
Reply +1
(03/03/2010) [-]
That soldier has to be close to getting his AC 130 killstreak...
#62 to #58 - quackaduck
Reply -1
(03/03/2010) [-]
to septagons
i see you are lonely
go write a letter to yourself
love quackaduck xx
#56 - camarohead
Reply +1
(03/03/2010) [-]
**camarohead rolls 832,009,939** lol
#46 - XAnubusX
Reply +1
(03/03/2010) [-]
WHAT THE ****
#41 - swiftshadow
Reply +1
(03/03/2010) [-]
**swiftshadow rolls 359,331,668**
#38 - funkitup
Reply +1
(03/03/2010) [-]
funniest thing i have seen in a while
#40 to #38 - Z A H A [OP]
Reply +1
(03/03/2010) [-]
=0 thank you! haha
#21 - Darkzain
Reply +1
(03/03/2010) [-]
*bows* wheres a medal when you need one
#8 - UnAbel
Reply +1
(03/03/2010) [-]
That one with the stinger was ******* brilliant
#92 - TheFatman
Reply 0
(03/03/2010) [-]
LMAO
#91 - zevvay
Reply 0
(03/03/2010) [-]
coockie monster thing won epicly.
#88 - RunnyKnickers
Reply 0
(03/03/2010) [-]
This is the sort of stuff that belongs on the front page.
#72 - EarthwormEd
Reply 0
(03/03/2010) [-]
**EarthwormEd rolls 754,339,271** if this ends in 6 i'll find the homeless guy in this pic and give him some change.
#60 - BigDillybill
Reply 0
(03/03/2010) [-]
**BigDillybill rolls 209,388,959**
#32 - halflife **User deleted account**
0
has deleted their comment [-]
#30 - JSingh **User deleted account**
0
has deleted their comment [-]
#12 - cmurphyjrjrjr
Reply 0
(03/03/2010) [-]
**cmurphyjrjrjr rolls 769,714,001** epic funny.
#6 - lolparty
Reply 0
(03/03/2010) [-]
lol nice