Upload
Login or register
Anonymous comments allowed.
asd
#511 - PedoHunter
Reply 0
(03/01/2010) [-]
*rolls 7* i wanna taste that sandwich
#492 - kyozpsycho
Reply 0
(02/26/2010) [-]
**kyozpsycho rolls 352,390,557** i must go make a sandwich now :s
#468 - anon
Reply 0
(02/26/2010) [-]
FAT BEN MADE POOP
#457 - anon
Reply 0
(02/26/2010) [-]
FAT BEN MADE POOP
#438 - AnneFrankTactics
Reply 0
(02/26/2010) [-]
Weigh the anchor!
How much does it weigh?!
Idk, I forgot!
You forgot?!
#391 - TNTPenguin **User deleted account**
0
has deleted their comment [-]
#354 - BlowMeUp
Reply 0
(02/25/2010) [-]
I GAVE 1000th THUMB
#359 to #354 - pNeuro
Reply 0
(02/26/2010) [-]
No you didn't.
#293 - powerramger
Reply 0
(02/25/2010) [-]
**powerramger rolls 668,156,750** haha
#267 - MikeOxbig
Reply 0
(02/25/2010) [-]
**MikeOxbig rolls 585,904,942** they were here half an hour cocknugget lol
#271 to #267 - electricbubblewrap
Reply 0
(02/25/2010) [-]
reverse that and what do ya get nuggetcock :D
#229 - thedoctor **User deleted account**
0
has deleted their comment [-]
#194 - bigslick
Reply 0
(02/25/2010) [-]
set full rock!!!
#127 - anon
Reply 0
(02/25/2010) [-]
**anonymous rolls 03**best night ever
#112 - Therocklife
Reply 0
(02/25/2010) [-]
my favorite part was the staring at the girls part lol this is the best comic evar made!!!
#91 - anon
Reply 0
(02/25/2010) [-]
This is whay goes through my head everytime im blazed
#77 - Geeker
Reply 0
(02/25/2010) [-]
"And it was the best goddamn sandwich ever made." My favorite line.
#61 - anon
Reply 0
(02/25/2010) [-]
****** WIN
#45 - anon
Reply 0
(02/25/2010) [-]
I thought it was a burrito.
#37 - Nachodood **User deleted account**
0
has deleted their comment [-]
#34 - jkake
Reply -1
(02/25/2010) [-]
if i had a quarter for every time that happened
#108 to #34 - GetingBlazed **User deleted account**
Reply 0
(02/25/2010) [-]
you'd still be poor douche.
#1 - joneez
Reply 0
(02/25/2010) [-]
**joneez rolls 852,850,311**

There's sooo much right with this cartoon! I'm sure this is how the script for "How High" came to be written.