Upload
Login or register
Anonymous comments allowed.
35 comments displayed.
#112 - flikkyfilms
Reply +5
(04/27/2012) [-]
...i love how every news source that reports on this has been claiming that 9gag and 4Chan started the meme and then they post the link to funnyjunk. But hey, atleast we arnt gettin hated on. MAN YOUR LLAMAS BOIS LETS TAKE DOWN 9GAG
...i love how every news source that reports on this has been claiming that 9gag and 4Chan started the meme and then they post the link to funnyjunk. But hey, atleast we arnt gettin hated on. MAN YOUR LLAMAS BOIS LETS TAKE DOWN 9GAG
#116 - kieranbaker
Reply +2
(05/07/2012) [-]
FJ meme

Finally creates meme
Media tries to shut them down
#107 - anon
Reply 0
(04/27/2012) [-]
Haha this time 9gag will Go down for Sure and i and my /b/ros will Make everything posible :D
#108 to #107 - mrlayned
Reply +2
(04/27/2012) [-]
To bad you faggots went to far and they found out that 9fag didn't do ****
#109 to #108 - anon
Reply 0
(04/27/2012) [-]
TOO bad you're a complete failure and TOO retarded to care
#110 to #109 - mrlayned
Reply +2
(04/27/2012) [-]
Comment Picture

#104 - welshdrag
Reply +1
(04/26/2012) [-]
Oh lord was this really where it all started?
#105 to #104 - anon
Reply 0
(04/26/2012) [-]
No, gawker has downs too as does anuoe who doesn't know this is a repost
#100 - vorkuta
Reply +1
(04/14/2012) [-]
Ahh the origin..
#3 - anon
Reply 0
(09/20/2009) [-]
oh man I hate retared iif I ever had a retared for a kid I swear to god I would kill it or put it up for adopton I dont care what people thing I hate retared (you lost the game) and yes this did make me lol XD
#12 to #3 - WolfgirllrigfloW
Reply -4
(09/20/2009) [-]
Well none of you know how to punctuate. So you all fail.
#4 to #3 - jordpb
Reply -1
(09/20/2009) [-]
Ffffuuuuuuu... I lost the game :[
#10 to #3 - anon
Reply 0
(09/20/2009) [-]
#3 you are retarded you cant spell think or retarded
#16 to #3 - anon
Reply 0
(09/20/2009) [-]
But you are a retard. You cnat even spell retarded right. Go **** yourself, becuase ignorant bastards like you dont need to breed with others.
#17 to #3 - thesongbird
Reply 0
(09/20/2009) [-]
and you fail too sir. you can't even spell can't right.
#101 to #3 - anon
Reply 0
(03/24/2010) [-]
If I ever met you i would beat to a ****** bloody pulp so badly that you would have to drink your dads sperm through a ****** tube in your neck, you're a ****** scum of society and I honestly hope that you're killed.
#6 to #3 - JackSchidt
Reply +1
(09/20/2009) [-]
dont you mean retarDED not retarED? YOU FAIL AT INSULTING
#106 - swordman
Reply 0
(04/26/2012) [-]
holy ****
i was wondering when i would find about funnyjunk making a good meme
#92 - anon
Reply 0
(09/21/2009) [-]
naww... this is really sad... and cute... and made me laugh... now i feel really guilty
#91 - anon
Reply 0
(09/21/2009) [-]
i remember when funny junk was yellow..... that was the old days lol now like everybody knows about it like old old vids are catapul baloon chair and stuff... or mean old people and they had the scary maze game on here lol
#93 to #91 - anon
Reply 0
(09/21/2009) [-]
OH **** YEAH DUDE when it was all real and little foto shop. stairght animations and old classics vids. hell epic. bring back 03
#90 - anon
Reply 0
(09/21/2009) [-]
omg this made me lmao. Me and my friends do this all the time, pretend to be retarded in public by saying **** like this. captcha: bound
#64 - anon
Reply 0
(09/21/2009) [-]
i cant believe you people laugh at this when them and their parents have to deal without a normal lives
you guys are all faggots
#63 - anon
Reply 0
(09/21/2009) [-]
i was sayin to myself don't smile but then i couldnt help myself
#62 - anon
Reply 0
(09/21/2009) [-]
those poor kids :( must be hard for them to have a normal life.
#40 - anon
Reply 0
(09/20/2009) [-]
i didn't care for it
#41 to #40 - anon
Reply 0
(09/20/2009) [-]
i laughed
#39 - anon
Reply 0
(09/20/2009) [-]
if you don't laugh at every kind of person, then why laugh at all? if you make fun of black people, you can make fun of mentally handicapped people too. (no thats not racist)
#31 - anon
0
Comment deleted by cloogi [-]
#25 - anon
Reply 0
(09/20/2009) [-]
there's a special place in the corner of hell reserved for those who gave this a thumbs up
#79 to #25 - crafty badger **User deleted account**
Reply -1
(09/21/2009) [-]
Yeah, behind the velvet rope watching you people try to get in.
#45 to #25 - anon
Reply 0
(09/20/2009) [-]
LOL You believe in hell.
#24 - anon
Reply 0
(09/20/2009) [-]
ooo god i luahged so hard i agree with #22 im going to hell lol
#23 - Hbpie
Reply 0
(09/20/2009) [-]
i laughed really really hard. :( i feel bad
#2 - anon
Reply 0
(09/20/2009) [-]
thats soo bad...but so hilarious! lolololololololololololololololol